?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Naughty Little Mermaid video...

I never made it to the comic book store today, so I can't write my usual Wednesday comics post. So instead you get a Little Mermaid video with new dirty lyrics -- instead of legs, her main wish is for external genitalia (really NSFW)



Between this post and yesterday's post, my rating should be changing...

Comments

( 9 Swingers — Comment )
(Deleted comment)
shadzane
Jul. 22nd, 2007 04:43 am (UTC)
Hmmm... does he really think you're a mermaid, or does he just think he is being clever?
rimmie
Jul. 19th, 2007 10:18 am (UTC)
HAHAHAHA that's great. Once again you make five in the morning a great laugh.
shadzane
Jul. 24th, 2007 05:26 am (UTC)
I hope you aren't waking anyone up, laughing that early!
jimmyknocker
Jul. 20th, 2007 12:55 am (UTC)
That... was...
Awful. I have no idea how I brought myself up enough courage to listen to that terrible, terrible tune. I hope the real Ariel at Walt Disney World hasn't caught wind of this. This is almost worse than the time I found one of my YouTube vids linked to this site that promoted me as a Princess stalker. I'm no stalker around Princesses. Everyone knows I'm a 7 year-old girl at the Magic Kingdom.

*GKJD*
(I hope you were able to download that video onto your hard drive, because you know Disney's gonna have it pulled.)
shadzane
Jul. 21st, 2007 05:10 pm (UTC)
Re: That... was...
Well, I did warn you...
jimmyknocker
Jul. 22nd, 2007 02:48 am (UTC)
Re: That... was...
That you did, Shad. That you did.

And let the record show that the original comment I made was entirely tongue-in-cheek.

*GKJD*
(who would rather see the conception of Melody, if you know what I mean ;) )
howiep
Jul. 22nd, 2007 03:05 pm (UTC)
I've seen that video! LOL!! Hilarious!
shadzane
Jul. 24th, 2007 05:20 am (UTC)
Yeah, it kinda a shock to the system!
(Deleted comment)
shadzane
Jul. 24th, 2007 04:46 am (UTC)
I guess everything's gotta start somewhere (but YouTube is much easier to embed)
( 9 Swingers — Comment )

Countdown to Halloween

I will be participating in the Countdown to Halloween in October!

Latest Month

September 2019
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner